Binecuvântat de o roată spartă (1)

De aceea vă spun: Nu vă îngrijoraţi de viaţa voastră, gândindu-vă ce veţi mânca sau ce veţi bea; nici de trupul vostru, gândindu-vă cu ce vă veţi îmbrăca. Oare nu este viaţa mai mult decât hrana şi trupul, mai mult decât îmbrăcămintea? (Matei 6:25)

În vara anului 2010, am călătorit către oraşul Passo Fundo, din Brazilia, unde urma să fac colportaj. Grupul nostru trebuia să treacă prin Paraguay pentru a ajunge în Brazilia, dar eu am vrut să trec prin Argentina, pentru a o vizita pe străbunica mea, care împlinea 90 de ani. Câteva zile mai târziu, am fost jefuit şi mi-au fost furaţi toţi banii de care aveam nevoie pentru călătorie. Puţinii bani pe care îi mai aveam i-am depus la bancă, pentru a avea de unde să scot când era nevoie.

După ce am vizitat-o pe străbunica în Argentina, am călătorit spre oraşul Posadas, care este foarte aproape de graniţa cu Brazilia. Ajuns acolo, am aflat că autobuzul către Passo Fundo plecase cu o oră mai devreme. Următorul autobuz era la ora 11 dimineaţa, în ziua următoare. Aveam foarte puţini bani cu mine, dar am mers să caut un bancomat în oraş pentru a scoate nişte bani. Totuşi niciun bancomat nu mi-a permis să scot bani. Am numărat banii pe care îi aveam cu mine şi am văzut că îmi ajungeau fie să cumpăr nişte mâncare, fie să plătesc pentru o călătorie cu autobuzul înapoi, în staţie, şi o oră de servicii internet. Am hotărât să mă întorc în staţia de autobuz şi să folosesc internetul pentru a-mi contacta familia, cerându-le să mă ajute cu nişte bani.

Din nefericire, familia mea nu putea să-mi pună bani în cont până nu se deschidea banca, luni dimineaţa. Aşa că stăteam acolo, în staţia de autobuz, fără niciun ban. Nu ştiam ce să fac. Era aproape ora 5 şi soarele se apropia să apună. Îmi era foame şi eram îngrijorat, întrebându-mă unde voi dormi şi cum voi ajunge în Passo Fundo.

Peste drum, am observat un supermarket şi mă gândeam că aş putea lucra acolo câteva zile pentru a plăti biletul de autobuz şi pentru cazare şi masă. Am traversat strada şi i-am întrebat dacă făceau angajări. Managerul m-a întrebat de unde sunt şi ce făceam acolo. I-am spus că sunt din Bolivia, dar lucrez ca misionar adventist în Brazilia, aşa că m-a îndrumat spre o biserică adventistă.

Miguel Angel Bascope Velasco, Bolivia

Kelch Kalie
Doar in cer vom afla cate vieti au fost schimbate de atingerea Duhului Sfant cu ajutorul literaturii. Experientele din aceasta carte ne prezinta o licarire a harului lui Dumnezeu manifestat in vietile a aproape 50000 de evanghelisti cu literatura si a altor persoane care duc vestea buna a mantuirii. Citind aceste istorisiri, tu poti intalni harul Lui Dumnezeu in viata ta. Speram ca ele te vor inspira sa fii si tu mesagerul lui Dumnezeu.

Primește în fiecare zi pe Telegram devoționalul preferat. Citește mai multe aici.