DOAR O CAMERĂ RĂMASĂ ȘI DOUĂ ORE ÎNTÂRZIERE

Înainte ca să Mă cheme, le voi răspunde; înainte ca să isprăvească vorba, îi voi asculta!
Isaia 65:24

În timpul vacanței în Europa, mă aflam în Rudesheim, într-o vineri, 16 iunie 1995, pentru ultimul meu weekend în Germania. În acea dimineață, am citit mesajul devoțional intitulat „Ia-ți timp”, din devoționalul pentru femei Un dar din dragoste. Când am deschis secțiunea biografică, am aflat că autoarea, Sylvia Renz, locuia în Darmstadt și avea legătură cu Radio Mondial Adventist (AWR). Trebuia să merg în Darmstadt! Funcționarul de la hotel a sunat la informații pentru mine. Erau cincisprezece persoane cu numele de familie ca al Sylviei, deci nu o puteam suna. Am mers în excursia pe Rin, așa cum plănuisem. Mai târziu, mi-am luat bagajele, am mers la gară și am urcat în trenul către Wiesbaden, după care am făcut transferul spre Darmstadt.

Am scris în jurnal: „Eu merg prin credință, Doamne. Pot găsi adventiști în Darmstadt și cazare pentru seara asta? Mă încred în Tine. Arată-mi că sunt copilul Tău, Te rog. Amin!”

„Îngerul” meu a fost angajatul librăriei din gara din Darmstadt. Încercasem să sun la AWR, dar telefonul care funcționa cu monede era nefuncțional și nu aveam o cartelă de telefon. Am explicat asta angajatului. El a luat telefonul lui de serviciu, a sunat la AWR și mi-a dat mie telefonul. Secretara, Yvonne, vorbitoare de limbă engleză, mi-a spus să iau taxiul către Marienhohe, Seminarul Adventist, și mi-a spus că ne vom vedea la biserică a doua zi.

Era weekendul absolvirii, așa că mulți vizitatori ocupau camerele Seminarului;  dar mai era o cameră rămasă pentru mine! În dimineața următoare, am participat la biserică, iar apoi m-am întâlnit cu Yvonne și i-am mulțumit pentru ajutor. Am întâlnit-o chiar și pe Sylvia Renz, care venise la această biserică doar pentru absolvire!

A doua zi, transportul către aeroportul din Frankfurt a fost o provocare. Trebuia să fiu la aeroport cu trei ore mai devreme pentru zbor. Noii prieteni de la AWR au făcut aranjamente pentru mine. Nu am ajuns la aeroport decât la 10:40 pentru zborul de la ora 11:10 – însă zborul meu a fost amânat cu două ore! Dumnezeu m-a ajutat să ajung la timp, chiar dacă întârziasem două ore!

Dumnezeu mi-a păstrat o cameră doar pentru mine și a ținut avionul pentru a putea să ajung și eu. Ce Dumnezeu iubitor care Se îngrijește de fiecare detaliu al vieților noastre!

autor: Patricia Hook Rhyndress Bodi

Pentru dimineți inspirate
Când îți începi ziua căutându-L pe Tatăl în rugăciune, adu-ți aminte că El te privește de sus, te vede și te-a binecuvântat cu o nouă dimineață, o nouă zi de viață pentru El. Acest devoțional este scris de femei din lumea întreagă și urmărește să le aducă cititoarelor bucuria și frumusețea unei relații vii și zilnice cu Dumnezeu și cu ceilalți.

Primește în fiecare zi pe Telegram devoționalul preferat. Citește mai multe aici.