Bine ați venit!

În casa Tatălui Meu sunt multe locaşuri. (…) Şi, după ce Mă voi duce şi vă voi pregăti un loc, Mă voi întoarce şi vă voi lua cu Mine, ca, acolo unde sunt Eu, să fiţi şi voi. Ştiţi unde Mă duc şi ştiţi şi calea într-acolo. (Ioan 14:2-4)

De curând, am hotărât să merg cu nepoata mea într-o excursie, pe perioada verii, ca să vedem unele locuri din Statele Unite pe care nu le-am vizitat niciodată. Ea este elevă la liceu și știam că timpul nostru împreună era limitat. Am vizitat multe locuri istorice din jurul lumii, dar nu și pe cele mai apropiate. Mi-am făcut un scop din a vizita toate cele cincizeci de state. Deocamdată, am vizitat deja patruzeci, iar cu această excursie urmau să se facă patruzeci și cinci. Așadar, mi-am luat concediu de la muncă, am închiriat o mașină și mi-am împachetat lucrurile. Voiam să merg în Omaha, statul Nebraska, și să vizitez grădina zoologică și grădinile botanice. Voiam, de asemenea, să merg la Dealurile Negre din Dakota de Sud și să văd Muntele Rushmore, Memorialul Calului Nebun, Parcul Custer și Monumentul Turnul Diavolului. Următoarea provocare a fost să găsesc locuri în care să ne stăm, în această excursie în mijlocul țării. Am căutat online cazări acceptabile.

Voiam o cameră curată și sigură, pentru această călătorie. Am găsit locuri de camping și cabane, dar nepoata mea este o fată de la oraș și nu îi plac gândacii sau murdăria. Așa că mi-am continuat căutarea. Trebuia să îmi plănuiesc traseul în funcție de locurile unde aveam să poposim.

Prima parte a călătoriei a mers bine. După treisprezece ore de condus, am ajuns în Iowa. În timp ce ne îndreptam spre hotel, ne-am dat seama că pe aceeași proprietate se afla și un cazinou. Hotelul era legat de centrul civic și de cazinou. În parcarea din spatele hotelului erau oameni cu rulote care stăteau la un grătar, înconjurați de gălăgie și de fum. Totul părea ireal aici, în centrul SUA. Însă când am intrat în hotel, acesta era curat și lăsa impresia de siguranță. Am găsit un loc de parcare, ne-am scos bagajele și ne-am îndreptat spre camera noastră. Aceasta fusese proaspăt renovată și arăta incredibil. Aveam tot ceea ce ne trebuia. O povară mi se luase de pe suflet. Personalul era prietenos și gata să ajute. Îmi cunoșteau până și numele, de parcă ne‑ar fi așteptat în tot timpul acesta. M-am simțit binevenită.

Când am citit Ioan 14:2-4, m-am gândit la Isus și la făgăduința Lui de a ne pregăti un loc. Nu știm întotdeauna cum vor fi lucrurile pe acest pământ, dar El pregătește totul pentru sosirea noastră în ceruri, Se asigură că vom avea toate lucrurile de care avem nevoie. Când vom ajunge acolo, ne va chema pe nume și ne va ura bun venit în noua noastră casă din ceruri. Aleluia!

Eva Marie Starner

Carolyn Sutton
Un devoțional zilnic scris de femei, pentru femei

Primește în fiecare zi pe Telegram devoționalul preferat. Citește mai multe aici.