Ne este aproape…

„…Și s-au deschis ochii lor și L-au cunoscut și El s-a făcut nevăzut de ei…” Luca 24,13-35

Era 8 martie 2019. Am plecat cu două prietene în Israel. Era ca un dar această călătorie pentru ziua mea de naștere. Nici nu închipuiam ce experiențe va ascunde. Zilele treceau foarte repede. M-a cuprins sentimentul de mulțumire, pentru că pot să văd acele locuri unde a trăit și a suferit Domnul Isus.

Credința mea se transformase în ceva palpabil… Într-o seară pe internet m-a surprins un anunț: “România își cheamă acasă urgent turiștii aflați în străinătate, pentru că se vor închide granițele din cauza pandemiei…”

Chiar trebuie să plecăm? Ziua următoare am constatat că în oraș erau tot mai mulți polițiști și militari. Situația era serioasă. Locurile care de obicei erau plini de turiști, se închideau. Hotelurile la fel. Plecăm acasă! Am schimbat biletele de avion pe o dată cât mai apropiată posibil. Mai târziu a cunoștință ne-a sunat: și ea a vrut să cumpere un bilet pe același cursă, dar s-a anulat. Încercam să găsim altele.

Între timp s-a format un grup 12 persoane care voiau să plece cu noi. Am luat legătura cu cei de acasă. Fiica mea, cine lucreză la secția de infectologie, auzită discutând cu mine de șefa clinicii, a fost sfătuită, să ne spună prin ce țară să luăm biletul, ca să ne ferim de carantină. Tot mai multe zboruri au fost anulate iar prețurile biletelor creșteau rapid. Ni s-a părut imposibil găsirea unei curse potrivite. Ne-am pus în genunchi și am cerut călăuzire divină.

Am găsit bilet pe ultima cursă a unui avion Ryanair Tel Aviv-Sofia la un preț accesibil. Îngerii ne- au condus pas cu pas în toate greutățile apărute. Ne-au trimis taximetriști care să ne ducă din Sofia la București (pentru că autobuzele și trenurile s-au anulat) tot la un preț accesibil. Am ajuns cu bine acasă și cu convingerea și mai puternică: Domnul Isus era acolo cu noi din nou în Ierusalim și ne era călăuză întărând credința noastă, ca la ucenicii din Emaus. Chiar dacă nu-L vedem, ne este aproape!

Kristof Maria, Master Ghid – Conferința Transilvania de Sud

Explo
Exploratorii iubesc oamenii, natura și pe Dumnezeu. Ei își dezvoltă spiritul de aventură prezent în orice adolescent, prin drumeții, îndemânări, hobbyuri în întâlniri săptămânale ale cluburilor. Scopul lor este să-și formeze caractere nobile și personalitatea demnă și utilă familiei, societății și lui Dumnezeu.

Primește în fiecare zi pe Telegram devoționalul preferat. Citește mai multe aici.