Telescopul James Webb și păcatul

„Cine păcătuiește este de la diavolul, căci diavolul păcătuiește de la început. Fiul lui Dumnezeu S-a arătat ca să nimicească lucrările diavolului.” 1Ioan 3:8

Vreau să te oprești puțin și să te întrebi: „De ce oamenii care trăiesc în păcat, aparțin diavolului și nu lui Dumnezeu?” Pentru a înțelege mai bine diferența imensă care există între păcat și Dumnezeu, în următoarele momente vom merge într-o călătorie imaginară, plecând de la ceva real.

Partea reală de la care plecăm este surprinsă în prima jumătate a titlului acestui devoțional. Dacă îți este cunoscută, atunci cel mai probabil știți că pe 18 Decembrie 2021, NASA a lansat telescopul James Webb, primul telescop ce va folosi tehnologia de observare a universului în infra-roșu. De asemenea cred că știți detaliile conform cărora telescopul a fost lansat pentru o misiune care va dura între cinci și zece ani, iar chiar acum când citești aceste rânduri, el este în drum spre punctul Larange (la 1,5 milioane de kilometri depărtare de Pământ). Acest drum va mai dura aproximativ patru luni, după care vom aștepta cu nerăbdare minunatele fotografi pe care le va realiza, „privind cu băgare de seamă o parte din uimitorul Univers creat de Dumnezeu”.

Acum haideți să ne imaginăm că trăim în anul 2027, iar cei de la NASA, în sfârșit reușesc cu ajutorul telescopului spațial James Webb, să descopere o planetă foarte diferită în comparație cu Pământul. Din moment ce această planetă este cu totul diferită, ei decid să o numească Anti-Pământ. Prin analize îndelungate ale condițiilor de viață de pe această planetă și în urma unor descoperiri uimitoare în domeniul tehnologiei, vor reuși să găsească o modalitate prin care oamenii doritori, să locuiască pe planeta Anti-Pământ. Cum era deja de așteptat după o anumită perioadă de timp, pe planeta Anti-Pământ se nasc primii copii și printr-un acord vor purta numele generic de anti-pământeni. Putem să continuăm să ne imaginăm că pe această planetă, toate lucrurile ce se construiesc sau sunt descoperite, vor purta numele generic de „anti-”[…].

Sper că această călătorie să te ajute să vezi păcatul așa cum este „ceva FOARTE diferit„ de Dumnezeu și te-a făcut să îți dorești să stai departe de el. Dumnezeu să ne ajute pe toți la aceasta!

Dinu Valentin, – Conferința Transilvania de Nord

Explo
Exploratorii iubesc oamenii, natura și pe Dumnezeu. Ei își dezvoltă spiritul de aventură prezent în orice adolescent, prin drumeții, îndemânări, hobbyuri în întâlniri săptămânale ale cluburilor. Scopul lor este să-și formeze caractere nobile și personalitatea demnă și utilă familiei, societății și lui Dumnezeu.

Primește în fiecare zi pe Telegram devoționalul preferat. Citește mai multe aici.

Ascultă podcastul Devoționale Audio